2012. szeptember 25., kedd

Mustos keksz Cukroskatától

Hozzávalók:
1,25 dl must
5 dkg édesítő
1,25 dl olíva olaj
10 dkg Graham liszt
35 dkg sima liszt
1 evókaná narancslekvár
½ zacskó. sütőpor
1 tk mézeskalács fűszerkeverék
2-3 cl narancslikőr
2 evőkanál durvára vágott dió
1/4 kg szőlőt a robotgépben pépesítettem, átszűrtem, ez lett a must.

Az összes hozzávalót jól összegyúrtam, betettem a hűtőbe, és ott is felejtettem egész délután. Estefelé kivettem, és vékonyra kinyújtottam. Legközelebb még vékonyabbra fogom nyújtani.A betűs kiszúrómmal kockákat szúrtam belőle, és 180 fokra előmelegített sütőben 20 percig sütöttem.



Ez most próbának készült, azért van rajta az én nevem, ha ajándékba viszem, majd a megajándékozott neve lesz rajta. A leírás azt ajánlja fiatal lányoknak, hogy az e-mail címüket, vagy telefonszámukat írják a kekszre, ha ismerkedni akarnak. Névjegykártya helyett remekül beválik. Ha már nem kell a cím, meg lehet enni :-)

Forrás: cukroskata.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése