2012. szeptember 12., szerda

Őszi keksz




Hozzávalók, 2 nagy tepsi kekszhez:

15 dkg puha vaj
2 evőkanál barna cukor
1 tojás
1 teáskanálnyi őrölt fahéj
csipet só
20 dkg liszt
12,5 dkg zabpehely
1 teáskanál sütőpor
5 dkg csokilencse, kicsire vágva
1 nagy marék durvára vágott vegyes aszalt gyümölcs - eper, aranymazsola, szilva...
1 szűk marék paradió, apróra vágva
10 dkg vaníliás sütőtökdzsem
1 nagy alma, lereszelve






A vajat habosra kevertem a cukorral, a dzsemmel és a tojással. A lisztet összeforgattam a sütőporral, sóval és fahéjjal, majd beleforgattam a vajas keverékbe, és ment bele a zabpehely is. Végül összeforgattam a többi hozzávalóval, majd sütőpapírral bélelt tepsire kanalaztam belőle kis kupacokat, amiket kicsit szétnyomtam. Elég ragacsos a tészta, de nem terül majd annyira, mint egy "rendes" keksz.
180 fokos sütőben kb. 10 perc kell neki, hogy megsüljön.

Forrás: kellegyrecept.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése