2012. július 31., kedd

Zabpelyhes sós keksz

Hozzávalók:
20 dkg zabpehely
25 dkg reszelt sajt (nekem füstölt)
5 evőkanál liszt
3 evőkanál tejföl
2 tojás
1/3 csomag sütőpor

amit még tettem hozzá:

5 evőkanál kukorica liszt (a kekszekkel csodát tesz)

0,5 dl olaj (csak hogy jobban össze álljon)

3 kis csipet só


Nem nagyon ragozom az elkészítést :) A hozzávalókból tésztát gyúrok és a hűtőben pihentetem legalább 1 órát. Gömböket formázok és a tenyeremmel elég vékonykára lapítom, minél vékonyabb annál ropogósabb lesz.

Előmelegítem a sütőt 180 fokra. Sütőpapírral bélelt tepsire teszem a kis köröket és arany sárgára sütöm kb 20 perc alatt, de érdemes rájuk nézni viszonylag gyakran nehogy oda kapjon!

Elég sok lesz belőle, a képen látható mennyiség nem az összes.... igen igen rájárt a család :D A sajtos sütik nálunk amúgy elég gyorsan párolognak, de nem gondoltam hogy rávetik magukat az egészséges verzióra is :D

Forrás: gyemantkonyha.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése