2012. december 24., hétfő

Fairings

HOZZÁVALÓK: 
12 nagyobb darabhoz

100 g liszt
1 teáskanál sütőpor
fél teáskanál szódabikarbóna
fél teáskanál őrölt fahéj
fél teáskanál őrölt gyömbér
fél kávéskanál szegfűszeg
fél citrom reszelt héja
50 g margarin
50 g cukor
2 evőkanál golden syrup( vagy juharszirup, méz)



ELKÉSZÍTÉS:

A lisztet elkeverjük a sütőporral és a szódabikarbónával, a fűszerekkel és a citrom héjával. Elmorzsoljuk a margarinnal. Hozzáadjuk a cukrot és a syrupot, én mézet tettem bele.
Nekem még kellett bele egy kis folyadék, hogy teljesen összeálljon, karácsonyi, fűszeres teát öntöttem hozzá, de rakhatunk bele rumot is.

A masszából golyókat formázunk majd két tenyerünk közt ellapítjuk őket.
Kikent sütőlapra tesszük a kis cookie-kat, előmelegített sütőben 180 fokon, gázsütő 4-es fokozatán kb. 15 percig sütjük őket, illetve amíg a cookie-k szép aranybarnák nem lesznek.
A sütőlemezen hagyjuk kihűlni őket. Nagyon finom, fűszeres kis korongokat kaptam, amik nem lettek túl szárazok, kihűlés után is lehetett "hajlítani" őket.


Forrás: kmkonyhaja.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése