2012. december 17., hétfő

Füstöltsajtos keksz




Hozzávalók:
- 10 dkg félkemény füstölt sajt
- 10 dkg fagyos vaj
- 20 dkg liszt
- 1 tojás sárgája
- 1 ek reszelt kemény sajt (parmezán, romano..stb)
- 1 csipet (füstölt) só
- ½ mk szódabikarbóna
- 2-3 ek hideg víz




A sajtot lereszelem, a lisztet átszitálom a szódabikarbónával. Összekeverem, hozzá adom a tojás sárgáját, a hideg vajjal és a vízzel összegyúrom. 
Háztartási fóliába csomagolom és 1-2 órára a hűtőbe teszem pihenni. Én egy egész éjszakára hagytam pihenni, és sütés előtt egy kicsit átgyúrtam. Gyengén lisztezett nyújtólapon kinyújtottam 2-3 mm vastagra, majd egy görgős tészta vágóval felvágtam négyzetekre.Előmelegített sütőben, 190 C-on, megsütöttem. Sütés után pár percet hagyjuk pihenni a tepsin, majd utána szedjük egy tálra és ott hagyjuk kihűlni.
Jó étvágyat hozzá!


Forrás: maxkonyhaja.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése