2012. december 11., kedd

Fűszeres köles keksz


Hozzávalók:
300 g instant kölespehely
1 fej hagyma
4 ek szezámmag, őrölve
4 ek lenmag, őrölve
1 tk provence-i ízesítésű házi fűszerkeverék
1 tk szárított bazsalikom
1 ek natúr bio vegamix
1 tojás
2 gerezd fokhagyma
fél csomag angolzeller



A kölespelyhet beáztattam annyi meleg vízbe, hogy 1 cm-el ellepje, majd pár órára magára maradt, mert más dolgom akadt. Nem szívta be az egész vizet, így felhasználás előtt leszűrtem. Az angolzellert, a vöröshagymát és a fokhagymát késes robotgéppel felaprítottam, majd összevertem a megőrölt magokkal, a fűszerekkel, a tojással és a kölessel. Alaposan elkevertem és mivel olyan lágy volt a masszám, hogy formázni nem lehetett, evőkanállal sütőpapíros sütőlapra adagoltam, majd betoltam a tepsit a 200 fokosra előmelegített sütőbe és hőlégkeverésen kb 45 percig sütöttem. Ebből a mennyiségből 24 darab 7-8 cm átmérőjű keksz lett. Nagyon ízlett, legközelebb szárított paradicsomot és olajbogyót is teszek majd bele. Mert lesz legközelebb, hamarosan.


Forrás: gabojszakonyhaja.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése