2014. október 17., péntek

Csokis-banános zabkeksz



Hozzávalók (16 kekszhez):


- 1 db tojás
- 1 db banán
- 100 g eritrit
- 100 g puha kókuszzsír
- 250 g zabliszt (bioboltból)
- 1 evőkanál kakaópor
- 1 kávéskanál sütőpor
- 50 g étcsoki (lehetőleg magas kakaótartalmú, én 90%-osat használtam)





Elkészítés:

Az elkészítés ugyanaz, mint a múltkori csokis-banános kekszeké. A tojást enyhén felverjük, majd belekeverjük az eritritet, a puha kókuszzsírt és a szétnyomkodott banánt. Beleszitáljuk a zablisztliszt+kakaó+sütőpor keveréket, ezzel is összedolgozzuk. Sűrű tésztát kapunk. Végül belekeverjük az apróra vágott csokit is. Hűtőben pihentetjük úgy fél órát:). A sütőt előmelegítjük 180 fokra, a tepsinket pedig kibéleljük sütőpapírral vagy megkenjük kókuszzsírral és megszórjuk zabliszttel. A tésztából gombócokat formázunk, majd lelapítjuk őket és elrendezzük a tepsiben. a tetejébe nyomkodjunk valamilyen diófélét, én paradiót használtam:). Kb. 20 perc alatt megsütjük. Nekem 16 db közepes méretű kekszem lett. Nem olyan ropogós, mint az eredeti, és kissé hűs íze van az eritrit miatt. Szombaton sütöttem, ma (kedden) ettem meg az utolsót, és még mindig szuper íze meg állaga volt.
1 db keksz kalóriatartalma kb. 150 Kcal, de figyelembe kell venni, hogy a hozzávalóknak nagyon jó hatásai vannak a szervezetre, javítják az anyagcserét, gátolják a zsírok lerakódását + serkentik azok elégetését, javítják a kedélyállapotunkat, stb. :)
Jó étvágyat!:)

Forrás: konyhamesek.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése