2012. április 11., szerda

Cappuccino kekszek


Hozzávalók 30 db-hoz:
12,5 dkg puha vaj
11 dkg cukor
3 evőkanál maci kávé
25 dkg liszt
1 kávéskanál sütőpor
1 tojás
a krémhez 8 dkg fehér csoki
és 2 löttyintésnyi tejszín

A lisztet, sütőport, maci kávét, cukrot az aprítógép táljába mértem, belekockáztam a vajat, beleütöttem a tojást, morzsásra kevertettem. Átborítottam egy tálba és pikkpakk összegyúrtam, majd folpackba csomagolva hűlni hagytam.

A sütőt bekapcsoltam 160 fokra (légkeverés). Kivettem a tésztát a hűtőből, lisztes felületen gyorsan átgyúrtam, vékonyra nyújtottam, majd kiszaggattam úgy, hogy minden formából páros számú legyen. 10-12 perc alatt sültek meg.

Amikor kihűlt, a fehér csokit a tejszínnel gőz fölött összeolvasztottam, ezzel kentem meg 2-2 süti közét :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése