2012. november 30., péntek

Illatos adventi vendégváró koszorú - ötlet

 Az mézeskalácstészta elkészítéskor csak 3 dologgal kellett többet odakészíteni a szokásosnál. Egy tálat ami köré raktam az emberkéket, egy pohár vizet ecsettel, és a szórócukrot.

A tepsibe raktam egy sütőpapírt, és a közepébe helyeztem a tálat, a peremével lefelé. A leszúrt kiszúrt mézit pedig lefektettem a papírra úgy hogy a lába a tál széléhez érjen, Megkentem a bal oldali kezét és lábát vízzel, majd a következő mézit leraktam a papírra úgy, hogy a lába hozzáérjen a tál pereméhez, a jobb kezét-lábát pedig a az előző bekent bal keze-lábára raktam, és kicsit összenyomtam. Nem szeretnék senkit összezavarni, de természetesen a másik irányba is lehet haladni. Mikor az utolsó emberke is helyén volt, megszórtam nem olvadó cukorral és megsütöttem.

Rácson hagyjuk hűlni, ha hideg, bele lehet fűzni a szalagot is.























Recept a tésztához: itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése