2014. szeptember 2., kedd

Aszalt gyümölcsös csíkos keksz

Hozzávalók: 
20 dkg liszt (15 dkg sima és 5 dkg teljes kiőrlésű), 
10 dkg finomra őrölt török mogyoró, 
15 dkg vaj, 
8 dkg cukor, 
8 dkg aszalt gyümölcs (én aszalt sárgabarackot és aszalt szilvát tettem bele), 
1 tojás, 
és egy picike sütőpor
- a hempergetéshez: aranybarna nádcukor
- a csokizáshoz: étcsoki és harmadannyi margarin.

Elkészítés:

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, majd kisodorjuk és téglalapokat vágunk belőle. Vajazott, lisztezett tepsire rakjuk, és megsütjük. Én sütés után még melegen darált aranybarna nádcukorban hempergettem meg.
Kihűlés után csokit olvasztottam harmadannyi margarinnal, és egy nylonzacskóba tettem, melynek kivágtam egyik sarkát picikét, és ebből csurgattam az olvasztott csokit a kekszekre.


Forrás: gasztroboszi.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése