2014. július 10., csütörtök

Gesztenyés kókuszos keksz -paleo


Hozzávalók:

10 dkg gesztenyeliszt
5 dkg nyílgyökérpor
20 dkg kókuszreszelék őrölve
10 dkg napraforgómag őrölve
10 dkg erythritol (por alakú)
1 tk. sütőpor
12 dkg olvasztott kókuszvaj
1 tojás



A napraforgómagot és a kókuszreszeléket ledaráltam, legegyszerűbb a food processzorban, de lehet kávédarálón is. A hozzávalókat összegyúrtam, nekem szépen összeállt a massza, de ha mégsem, vagy nagyon morzsálódik, akkor 1-2 evőknaál kókusztejet lehet hozzá tenni. Őrölt kókuszreszeléket szórtam a nyújtólapra és erre tettem a tésztát, a tetejét is megszórtam és 4-5 miliméter vastagra nyújtottam, kiszaggattam a kekszeket, sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgattam és 180 fokos előmelegített sütőben nálam 10 perc alatt megsültek, de ez sütőtől függhet, majd rácson kihűtöttem őket. Ideális tea, kávé mellé és dobozban sokáig eltartható.


Forrás: trollakonyhamban.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése