2014. március 21., péntek

Körtés kókuszos keksz

Hozzávalók

12 dkg zabpehely
12 dkg liszt
8 dkg kókuszreszelék
7 dkg olvasztott vaj
1 hatalmas körte
1/2 citrom leve
1/2 narancs reszelt héja
12 dkg cukor
1 tojás
100 gramm natúr joghurt
1 t.k. sütőpor
1 csipet só

Elkészítés

A tojást habosra kevertem a vajjal és cukorral, majd a joghurttal.
A körtét meghámoztam és kisebb kockákra vágtam. Fél citrom levével és 1 kanál cukorral egy serpenyőbe tettem és 1 percig összepároltam, majd elzártam a tüzet.


A tojásos keverékhez kevertem a száraz hozzávalókat, végül a körtét a levével együtt.
Rövid időre a hűtőbe tettem, hogy szilárduljon kicsit, majd sütőpapírral takart lemezre teáskanálnyi halmokat tettem a masszából. A kanalat bevizeztem és a hátával kicsit megformáztam a halmokat.
180 fokra előmelegített légkeveréses sütőben 20 perc alatt szép pirosra sütöttem a kekszeket.
Kivehetjük előbb is, de akkor nem ropogós a külsejük.

Forrás: csaak.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése