2014. május 5., hétfő

Csípős csokoládés teasütemény


Hozzávalók: 

100 g étcsokoládé, 
200 g liszt, 
1 csapott teáskanál sütőpor, 
150 g puha vaj, 
100 g cukor, 
150 g barnacukor, 
1 zacskó vaníliás cukor, 
csipetnyi só, 
2 tojás, 
2 piros chili, 
100 g dió




Ügymenet: A diót megdaráltam, a csokoládét apró darabokra vágtam, a chilit pedig a fent említett módon készítettem elő.

Egy tálba kimértem a lisztet, a sütőport, sót és jól elkevertem. Egy másik másik tálban a vajat habosra kevertem az egymás után hozzákevert a háromféle cukrral. Egyenként hozzáadtam a tojásokat, mindegyikkel külön-külön kikevertem a masszát. Hozzáadtam a diót, a csokit és a chilit. A lisztkeveréket két részletben, közepes fokozaton kevertem bele.

A sütőt 180 fokra előmelegítettem.

A tésztából két teáskanál segítségével diónyi halmokat raktam a sütőpapírral bélelt tepsibe. A halmok között hagyjunk elég távolságot, mert a tészta sülés közben megnő! Egy nagy tepsire 25 db fért el, és 16 perc alatt sült meg. A sütőből kivéve még kicsit puha volt a közepük, de mire kihűltek (rácsra téve) szépen „megkeményedtek”, vagyis fimon omlós-ropogóssá váltak. Ebből a mennyiségből kb. 70 darab lett


Forrás: chilii.blog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése