2014. május 13., kedd

Keksz Franciadrazséval

Hozzávalók kb 20 db kekszhez:

250 g szobahőmérsékletű vaj
170 g cukor /én barnacukrot használtam/
2 egész tojás
300 g liszt
fél tk só
1 tk sütőpor
1 tk szódabikarbóna
2 csomag Franciadrazsé /elbír 3-at is/

Egy tálba szórtam a lisztet, sót, sütőport, szódabikarbónát, és elkevergettem. Beleöntöttem a drazsét, cukrot, ment hozzá a 2 egész tojás. A vajat is belemorzsoltam a végén, és kézzel összegyúrtam. Ennyi, semmi extra… Még a gyerekek is gyúrhatják, tuti élvezni fogják.

Kb 1/2-1 órára mehet be a mélyhűtőbe, mert golyóbisokat kell belőle formálni, és úgy sokkal könnyebb. Ezt vizes kézzel egyszerűbb, mert úgy nem ragad ránk a tészta.

Sütőpapíron, vagy teflonos lapon előmelegített, 180 fokos sütőben kb 15 perc alatt sülnek meg.


Forrás: falusilibak.cafeblog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése