2013. november 15., péntek

Joghurtos-citormos csók


Hozzávalók, amiket használtam:


15 dkg vaj
34 dkg porcukor
1 citrom reszelt héja
citrom leve is

2 tojás
30 dkg liszt
1/2 kk szódabikarbóna
6 dkg étkezési keményítő
2 ek natúr joghurt


A vajat a cukorral, citromhéjjal, citromlével habosra kevertem, majd jöttek a tojások. A lisztet elkevertem a keményítővel és a szódabikarbónával. Hozzáadtam a masszához a lisztet és utána rögtön a joghurtot is. 



A masszából kis gömböket kanalaztam ki, amiket egy sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem elég távol egymástól, mert eléggé szétterült mire kisült. 180 fokos sütőben 10-12 perc alatt megsütöttem.
Elsőre azt hittem, hogy ez a sütemény is olyan kekszféle állagú lesz, de inkább puha lett nem pedig ropogós. Az íze nagyon finom és fém dobozba remekül megtartja az állagát is több napig.

Forrás: szekimama.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése