2013. november 27., szerda

Lujza keksz

Hozzávalók: 

25 dkg. liszt, 
1 mk. sütőpor, 
2 dkg. kakaópor, 
10 dkg. porcukor, 
12,5 dkg. margrin, 
1 ek rum/vagy aroma/, 
3 evőkanál víz, 
1 cs. vaníliás cukor, 
kristálycukor (Xukor/nyírfacukrot/használtam) 
a tészta forgatásához, a tepsi kikenéséhez zsír.


Elkészítése: 

Összedolgoztam a lisztet a margarinnal majd hozzáadtam a porcukrot, a kakaót , sütőport, vaníliás cukrot végül a rumaromát és a vizet. Alaposan összedolgoztam és egy 4 cm. vastag rudat sodortam belőle és kristálycukorba hempergettem. 1/2 órára hűtőszekrénybe tettem majd 1/2 cm. szeletekre vágva zsírozott tepsibe fektettem.Tetejét egy sütő formával kicsit megnyomtam. Előmelegített sütőbe pakoltam pár percig élénk, majd mérsékelt tűznél/nekem ez 200 fok volt 20'/ sütöttem készre.

Forrás: takarekoskonyha.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése