2013. november 1., péntek

Diós rágcsa


Hozzávalók, 16 kekszhez:


5 dkg vaj
15 dkg barna cukor
1 tojás
1/2 teáskanál sütőpor
egy csipet só
1 teáskanál vaníliakivonat
5 dkg finomra vágott dió
15 dkg liszt

A vajat megolvasztottam, összekevertem a cukorral és hagytam szobahőmérsékletre hűlni. A robotgéppel elkezdtem keverni a vajas-cukros keveréket, majd hozzáadtam a tojást, vaníliakivonatot és a sütőporral és sóval elkevert lisztet, végül pedig a diót.
A tésztát egy éjszakára a hűtőbe tettem.
Másnap 190 fokra melegítettem a sütőt, a tésztából diónyi gombócokat csíptem, és kicsit ellapítottam a sütőpapírral bélelt tepsiben. Ezek is megnőnek, szóval hagyj köztük helyet!


A meleg sütőben 10-12 perc alatt sül készre, akkor jó, amikor a teteje már nem fényes, az alja pedig elkezd barnulni. Rácson hagyd hűlni.

Forrás: www.mandykertje.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése