2014. június 11., szerda

Gesztenyés-cseresznyés keksz

Hozzávalók (kb. 30 darabhoz):

25 dkg natúr (cukrozatlan) gesztenyemassza - azért szeretem a natúrt, mert ezt én ízesíthetem, nem lesz túl édes, és sokkal intenzívebb az íze, mint a cukrozottnak
7,5 dkg vaj
8 dkg cukor
1 tojás
egy nagy adag cseresznye (nem mértem, "szemre" raktam bele, fagyasztottat engedtem ki, saját termésből)
2 evőkanál finom liszt

A sütőt 175 fokra melegítettem. A hozzávalókat alaposan összedolgoztam (fakanállal, de géppel is lehet). Kiskanál segítségével halmokat raktam a sütőpapírral bélelt tepsibe, és egy-egy tepsivel 12 percig sütöttem. Hagytam a tepsin hűlni, mert melegen nagyon puha, de kicsit hűlve már ki lehet szedni lapáttal. Nagyon omlós, nagyon finom.

Forrás: gigiakonyhaban.blog.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése