2014. június 13., péntek

Gluténmentes mézes puszedli

Hozzávalók:

100 g Schar mix C
75 g Beiker liszt
(szerintem működik más, olcsóbb lisztekkel is)
50 g porcukor
1 csapott kk szódabikarbóna
1 tk kakaó
1 tk mézeskalács fűszerkeverék (természetesen gm)
1 tojás
1 tk tejföl
80 g méz
40 g kókuszolaj megolvasztva


A száraz anyagokat (lisztek, cukor, kakaó, fűszer, szódabikarbóna) a késes robotgép táljába tettem. A mézet megmelegítettem, elkevertem benne a kókuszolajat. A száraz anyagokhoz öntöttem, hozzáütöttem a tojást és hozzákanalaztam a tejfölt. 

A géppel homogénre kevertem egy-két perc alatt. A sütőpapíros tepsire adagoltam egy kiskanállal. Bár sűrű a massza, és ragadós, a tepsiben kerekre terült. Egymástól kb. 3 cm távolságra legyenek, mert nagyot terülnek még sütés közben. 180 fokos, előremelegített sütőben sültek kb. 10 percet. Nem lettek igazán pufik, mint a normál puszedli, de szerintem így is jók voltak. Nem volt rá időm, hogy csokival bevonjam őket, pedig terveztem, a gyerekek azon melegében nekiláttak. Egy tepsinyi adag lett, nem túl sok, épp hogy másnap reggelire maradt néhány belőle.


Forrás: farkaselet.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése