2014. június 12., csütörtök

Vaníliás-kakaós foltos kekszek



Hozzávalók:

Vaníliás változathoz:
13 dkg vaj
13 dkg porcukor
3 ek tej
20 dkg liszt
1 kk házi vaníliás cukor v. 1 csomag bolti
2 csomag vaníliás puding
1 kk sütőpor



Kakaós változathoz.
13 dkg vaj
13 dkg porcukor
3 ek tej
20 dkg liszt
2 csomag csokis pudingpor
1 ek kakaópor
1 kk sütőpor

Az elkészítés ugyanaz, mint a citromos változatnál. Először a vajat habosra kevertem a cukorral, jött hozzá a tej - a vaníliás változatnál a vaníliás cukor. Lisztben elkevertem a pudingporokat és sütőport, külön-külön mind a két változatnál. Ezután összegyúrtam őket. Kisebb-nagyobb csíkokat/kukacokat összedolgoztam a kétfajta tésztából hengerformára görgettem, majd fél centis karikákat vágtam, amiket kézzel szétlapítottam. 180 fokos sütőben 20 percig sütöttem. Rácson kihűtöttem, majd fémdobozba tettem. Nagyon finom ropogósak lettek, csak úgy etetik magukat.))))

Forrás: szekimama.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése