2012. március 15., csütörtök

Csokidarabos-rumos cookie

Hozzávalók:

25dkg puha vaj
500 ml barnacukor
2 tojás
2 vaníliás cukor
750 ml liszt
1 zacskó sütőpor
2-3 tk rum
csipet só
3 xxl sport szelet
Recept:

Egy ismerősömtől hallottam, hogy sport szelettel készíti a csokicseppes kekszet. Felcsillant a szemem, hogy kipróbálom. Egy hagyományos cookie receptet upgrade-eltem rumos felhanggal.

Mivel csészét írt, folyadékmérő edényben mértem ki a hozzávalókat.

A lisztet, a cukrokat, a sütőport, a sót, a vajat és a tojást annyi rummal gyúrom össze, hogy összeálljon. Én egy kis tejfölt is igénybe vettem.

Ekkor belegyúrom az apróra vágott sport szeleteket.

Legalább két órára hűtőbe teszem pihenni a masszát.

A sütőt 180 fokra előmelegítem. A masszából kb. 3 cm-es labdákat formázok és sütőpapíros tepsibe teszem őket jó távol egymástól.

Kb. 15 percig sütöm őket. Ekkor a közepük még puha a szélük már ropogós és aranybarna.

Hagyom kihűlni, ezután szedem le őket a papírról.

Forrás: www.gasztromanko.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése