2013. december 2., hétfő

Csokis-sajtkrémes keksz

Hozzávalók: 
19 dkg liszt
7.5 dkg cukor
8 dkg vaj
20 ml sütőpor (1 púpos ek)
1 doboz csokis philadelphia
6.5 dkg mandula, durvára vágva (vagy dió, vagy mogyoró)
4.5 dkg csokipötty (vagy sima csoki apróra darabolva, de szerintem ez annyira nem is fontos tartozék)


A vajat a cukorral és a krémsajttal kikevertem (géppel).

a sütőporos lisztet fokozatosan hozzáadtam, és kézzel kekszállagúra gyúrtam.
a végén beleszórtam a mandulát és a csokit is, még egyszer átgyúrtam, aztán rúddá hengergettem és 18 szeletet vágtam belőle.
a szeleteket 1 cm magas körszeletté nyomogattam, és 175 fok, 15-20 perc. (1.5 centiméteressé magasodtak a sütés végére, továbbá az átmérő is nő, úgyhogy megfelelő távolság tartása szükséges az önálló kekszek eléréséhez.)

Forrás: www.eztettem.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése