2013. május 3., péntek

Csilis-csokis keksz


Hozzávalók:

20 dkg finomliszt (nálam 10 dkg finomliszt + 10 dkg tk. tönköly liszt)
10 dkg darált dió
1 kiskanál sütőpor
csipetnyi só
2 db kicsi szárított csilipaprika (nálam csili por, csak úgy érzésre, én szeretem az erőset :))
15 dkg puha sütőmargarin (nálam vaj)
20 dkg barna cukor (nálam 5 ek. méz)
2 csomag vaníliás cukor (nálam csak 1)
2 tojás
10 dkg étcsokoládé


Most látom csak, hogy egész szépen átalakítottam a receptet, de így is finom volt. Sütöttem már régebben fehér liszttel és cukorral is az eredeti recept szerint is, ezekkel az átalakításokkal viszont picit egészségesebb (legalábbis remélem).


A lisztet a dióval, a sütőporral és a sóval összeforgatjuk. A puha margarint jól kikeverjük, majd a kétféle cukrot (nálam méz + vaníliás cukor) beleszórva tovább habosítjuk. Ezután egyesével beledolgozzuk a tojásokat, majd hozzáadjuk a lisztes diót, a csiliport és a nagyon apróra vágott vagy durvára reszelt csokoládét. Majd sütőpapírral bélelt tepsibe kanalazzuk, én ellapogattam őket, de maguktól is ellapulnának. kb. 15 perc alatt megsütjük.


Forás: pannafoz.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése