2013. június 17., hétfő

Törökmogyorós-narancsos keksz

Hozzávalók, kb. 17 db kekszhez:

10 dkg puha vaj
6,5 dkg barna cukor
1 narancs reszelt héja
5,5 dkg liszt
9 dkg darált mogyoró
kb. 2 evőkanál mandulapehely a szóráshoz


A mandula kivételével mindent alaposan összegyúrtam egy nagy tálban. A mandulát összetörtem mozsárban. A masszát kiadagoltam kb. diónyi gombócokba, amit benyomtam a mandulába. A gombócokat tálcára tettem, aztán betettem a hűtőbe, kb. 1,5 órára, amíg teljesen megkeményedtek.
A sütőt előmelegítettem 180 fokra. A golyók felét elrendeztem egy sütőpapírral bélelt tepsin, jó sok helyet hagytam köztük, hogy terülni tudjon és kb. 10 percre ment a sütőbe. Mielőtt betettem a második adagot, hagytam teljesen kihűlni a tepsit is.


Forrás: www.mandykertje.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése