2013. október 25., péntek

Darálós keksz Graham liszttel



Hozzávalók egy teljes adaghoz: 

25 dkg puha vaj (vagy margarin), 
10 dkg nádcukor, 
10 dkg házi vaníliás cukor
2 db tojás, 
pici só, 
30 dkg Graham liszt, 
30 dkg finomliszt, 
2 csomag sütőpor, 
1-2 evőkanál tej (ha szükséges), továbbá tetszés szerint ízesítők. 

Én felezett adagban készítettem, így a kakaóshoz kb. 3 dkg holland kakaóport, a fahéjashoz 1 csapott evőkanál őrölt fahéjat tettem - teljes adagnál ezek a mennyiségek természetesen duplázandók.




Nagyjából ugyanúgy készült, mint a hagyományos darálós keksz. A cukor, vaj és tojások kikeverése után hozzáadtam a Graham lisztet, ezután feleztem az adagot és ekkor dolgoztam a fél adagokba a maradék lisztet, sütőport és ízesítőket. Fél-egy órás pihentetés után ledaráltam :)) a tésztákat és mehettek is a 170-180 °C-ra előmelegített sütőbe. Kb. 15 perc alatt készre sültek.

Forrás: www.egycsipet.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése